Marketing NordVPN znova „zabodoval“

NordVPN

Zdroj: The Register

NordVPN má novú televíznu reklamu v Británii, kde chlapík vo vlaku rozdáva svoju kreditnú kartu, mobil a heslá náhodným ľuďom. Reklama tvrdí, že verejné Wi-Fi sú tak nebezpečné, že je to ako rozdávať svoje osobné údaje a heslá cudzím ľuďom.

Presne 9 ľudí sa sťažovalo na túto reklamu vysielanú v prvom štvrťroku 2019. ASA (Advertising Standards Authority) dohliadajúca na reklamy v Británii rozhodla, že majú zastaviť túto zavádzajúcu reklamu. Firma NordVPN na svoju obranu tvrdila, že HTTPS na stránkach neznamená, že ide o legitímnu stránku. Tiež tvrdila, že väčšina verejných Wi-Fi je zle zabezpečených.

ASA rozhodla, že riziko na verejných Wi-Fi sieťach síce existuje, ale reklama vytvára dojem že všetky verejné siete sú nebezpečné. Čo vy na to? Možno by sa hodil malý test verejných Wi-Fi na Slovensku. O zvláštnych marketingových praktikách NordVPN sme už na našom blogu informovali.

Obrázok: „Person, die auf einem Laptop schreibt“ by Marco Verch, used under CC BY 2.0

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

ĎALŠIE ČLÁNKY, KTORÉ BY ŤA MOHLI ZAUJÍMAŤ

Cena ITAPA 2022 opäť hľadá najlepšie projekty

Cena ITAPA 2022 opäť hľadá najlepšie projekty v oblasti inovácií, digitalizácie a modernizácie spoločnosti Bratislava 4. októbra 2022 – ITAPA už po 21-krát vyhlasuje prestížnu súťaž Cena…