Marketing NordVPN znova „zabodoval“

NordVPN

Zdroj: The Register

NordVPN má novú televíznu reklamu v Británii, kde chlapík vo vlaku rozdáva svoju kreditnú kartu, mobil a heslá náhodným ľuďom. Reklama tvrdí, že verejné Wi-Fi sú tak nebezpečné, že je to ako rozdávať svoje osobné údaje a heslá cudzím ľuďom.

Presne 9 ľudí sa sťažovalo na túto reklamu vysielanú v prvom štvrťroku 2019. ASA (Advertising Standards Authority) dohliadajúca na reklamy v Británii rozhodla, že majú zastaviť túto zavádzajúcu reklamu. Firma NordVPN na svoju obranu tvrdila, že HTTPS na stránkach neznamená, že ide o legitímnu stránku. Tiež tvrdila, že väčšina verejných Wi-Fi je zle zabezpečených.

ASA rozhodla, že riziko na verejných Wi-Fi sieťach síce existuje, ale reklama vytvára dojem že všetky verejné siete sú nebezpečné. Čo vy na to? Možno by sa hodil malý test verejných Wi-Fi na Slovensku. O zvláštnych marketingových praktikách NordVPN sme už na našom blogu informovali.

Obrázok: „Person, die auf einem Laptop schreibt“ by Marco Verch, used under CC BY 2.0

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

ĎALŠIE ČLÁNKY, KTORÉ BY ŤA MOHLI ZAUJÍMAŤ

Rekapitulácia roku 2022 a ChatGPT

Podcast č. 138 O čom sme hovorili v roku 2022, neželaným marketingovým volaniam odzvonilo, Windows 8.1 končí, ovládanie ale aj hacknutie auta mobilom, ľudská hlúposť…