MJR Digital Cinemas zmenili systém a pre každého nastavili priezvisko ako ich heslo (a bonus k tomu)

MJR1

Zdroj: MJR Digital Cinemas

História MJR Theatres siaha až do minulého storočia. Firma spravuje sieť kín a multiplexov. Keďže je to firma veľmi stará, rozhodla sa inovovať systém pre svojich zákazníkov. Na svojej web stránke uverejnila po inovácii systému nasledujúci oznam, ktorý tam ešte v čase písania článku stále je:

Rozoberme si všetky prehrešky proti bezpečnosti a zdravému rozumu:

1.Migrácia medzi starým a novým systémom by mala brať do úvahy už nastavené heslá. Zmena hesiel všetkým zákazníkom je extrémny krok a môže spôsobiť, že ľudia si zvolia slabšie heslá ako mali pôvodne.
2.Ak je nutné zmeniť heslo pre všetkých, tak rozhodne nie na ich priezvisko s prvým veľkým písmenom. Je to jednoducho príliš ľahko uhádnuteľné. Heslo by malo byť pre každého náhodne generované a dostatočne dlhé.
3.Zmena hesla sa neoznamuje verejne na webe aj s návodom ako sa nabúrať ľuďom do účtov. Unikátne a náhodné heslo pre každého mohlo byť zaslané emailom alebo vyriešené pri prihlásení.

Pre zákazníka to ideálne mohlo vyzerať nasledovne:

1.Zákazník sa prihlási do systému pôvodným heslom.
2.Prečíta si oznámenie o zmene systému a dostane možnosť ponechať si pôvodné heslo alebo si vytvorí nové.
3.Zákazník je úspešne prihlásený.

Za nezvládnutú a nebezpečnú inováciu systému udeľujeme firme MJR Digital Cinemas titul fail týždňa.

Obrázok: MJR Digital Cinemas

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

ĎALŠIE ČLÁNKY, KTORÉ BY ŤA MOHLI ZAUJÍMAŤ