Zdroj: TechCrunch
Je niekoľko spôsobov ako sa zhovadiť v oblasti marketingu bezpečnostných produktov. Jeden je tvrdiť, že používate military-grade šifrovanie. Druhý je tvrdiť, že váš produkt je nehacknuteľný. Je to výzva, ktorá vždy nájde odozvu. A tak sa aj stalo.
Obrázok č.1: „Unhackable“ USB Flash Drive
Pen Test Partners je britská bezpečnostná firma a tá sa chytila tejto výzvy. Produkt eyeDisk mal byť bezpečný preto, lebo na odomknutie používa zrenicu oka. Bezpečnostný výskumník David Lodge zistil, že nastavené záložné heslo sa dá ľahko odchytiť. Záložné heslo slúži na odomknutie v prípade problému s čítačkou zrenice, alebo v prípade zranenia oka.
Firma dodávajúca tento produkt bola informovaná, ale neskôr už nekomunikovala. Celú katastrofu si môžete prečítať na blogu Pen Test Partners.
Za bombastický marketing a ľahko hacknuteľný produkt udeľujeme výrobcovi eyeDisk titul fail týždňa.
Obrázok: eyeDisk